İnstagram ile Pazartesi #150

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.


Ananemin son zamanlardaki mutluluğu benim sosyal medya hesaplarımdan ona gelen yorumları dinlemek. Gelen yorumları okuyorum ona. O da cevaplıyor. Allah razı olsun diyor, aaa taaa nereden yazmış diyor.
Bir de aramızda kalsın ama ben meşhur muyum diye soruyor bana :) Bir gün ananemle karşılaşırsanız videolarını izliyorum deyin ve ananemin gülümsemesine bakın. Kocaman sırıtıyor. Mest oluyor resmen :)



Canım arada puding çekebilir ama sıcak sıcak yenecek :D


Hayat bazen siyah, beyazın içinden pembeyi görebilmek sanırım. Becerebiliyorsak ne ala!


Kuşadası'nda yeni favori mekan buldum kendime. Roof Kuşadası! Manzara süper ötesi! Gidin, kendiniz görün inanmazsanız :)


Annem ne zaman eline kamera alsa offff anne derim. Ve sonra o fotoğrafları annemden çalarım. Bu da öyle off bee ve çalma hatırası :)
Eee anneler her daim haklıdır :)



Acele bacı ananem aynı günde 20 kilo kışlık domates  ve tarhana yaptırdı. (o yaptım sanıyor ama resmen biz yaptık )
Dün taze tarhananın açılışını yaptım :) Mmmm ellerimize sağlık. Bereketli olur inşallah!
Her sene Japonya'ya da götürüyorum çünkü bayılıyor tarhanaya. Gerçi ona göre 'anane çorbası' bu :)

İşte böyle geçti bir hafta!

Hepimiz için çoooook keyifli ve sağlıklı geçer bu hafta inşallah!

Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 
Posted by
Facebook Twitter Google+