Uludağ Frutti Extra Çekilişi








Japonya'da çok farklı içecekler olsa da ne yazık ki doğal maden sularından yoksun bir ülke. Ne yazık ki böyle bir kültürleri yok. Ah bizde olsa çeşit çeşit mis gibi maden suları var. 
Günümüzde buzdolabında maden suyu bulunmayan yok gibi bir şeydir.
Ben Türkiye'ye adım attığım ilk gün kendimi markete atarım. İlk işim meyveli maden sularından doldurmaktır sepete. Yaz günü (genelde yazları geliyorum) soğuk soğuk mis gibi içiyorum.
Hatta evde ortakçım çok olduğundan fazla fazla almak zorunda kalıyorum.
Uludağ Frutti elmalı en sevdiğim doğal maden suyu. Bir de Uludağ Frutti Extra'lar çıkmış ben yokken.
Türkiye'de bir ilki gerçekleştirmişler. Doğal maden suyu ile %6 oranında meyve suyunu bilrleştiren ilk içecekmiş.
Armut, mandalina ve nar çeşitlerini denemiştim. Mandalinası favorimdi. Şimdi buna yeni lezzetler de eklenmiş. Yeşil limon, kavun ve orman meyveleri. O kadar merak ediyorum ki anlatamam. 
Doğal maden suyu içerken bu kadar çeşide sahip olabilmek çok güzel bir duygu. Sürekli aynı şeye takılı kalmak zorunda değilsin böylece. 
Lezzetli ve doğal ürünleri bir arada bulmak giderek zorlaşırken Uludağ içecek,  doğal maden suyuna %6 meyve içeren lezzetli ve bol seçenekli bir içecek çıkarmış. Bize de içmek düşer bence :)

Doğal maden suyununun artılarını biliyor muydunuz?

Kalsiyum, magnezyum, bikarbonat ve florür içeriyormuş.

Kemiklere, dişlere, sindirime ve kalp sağlığına faydalı olan mineraller bunlar. (neden Japonya'da yok :( )

En kısa zamanda Türkiye'ye gelip her çeşidini deneyip favorimi bulmak istiyorum.

Sizin favoriniz hangisi?

Ve bir de güzel bir haberim var size :)

Hazır mıyız?

Uludağ İçecek 10 kişiye 3'er koli yeni çıkan lezzetlerinden gönderecek. 

( 6'lı yeşil limon, 6'lı kavun ve 6'lı orman meyveli )

Sıcak havalarda serin serin içerken beni de hatırlayın :)

Hazırsak şartlara gelelim

Öncelikle

*Bloğumun izleyicisi olmanız  (sağ tarafta google plus ya da Google Friend Connect

* Bu yazıyı sosyal medya hesaplarınızda #serroseveuludağ etiketi ile paylaşmanız (twitter veya facebook) 

* Uludağ İçeceğin sosyal medya hesaplarını takip etmeniz



*Ve bu yazıya yorum yazmanız :)

Yorumda en çok hangi yeni tadı merak ettiğinizi yazabilirsiniz.

10 gün içerisinde kazanan 10 kişi belirlenecek. 3 Temmuz 2014 Perşembe günü yorumları kapatacağım.



Her 10. yorum kazanmış olacak. Dilediğiniz kadar yorum yazabilirsiniz.

Yorumları 10 gün boyunca onaylamayacağım. Bu yüzden panik olmayın yorumunuz gelmedi diye.

Herkese bol şans!

not: her kullanıcı sadece 1 kere kazanabilir. Bu sebeple kazanan isim çıkarsa bir sonraki kişi kazanmış sayılacaktır.
Posted by
Facebook Twitter Google+