Zar Adam



Allah'ım
Allah'ım
Allah'ım diye söze başlamak istiyorum. Ne akmayan, ne bitmek bilmeyen bir kitap bu.
Hangi psikolojide olursam olayım sarmadı beni.
Bir arkadaş tavsiyesi ile almıştım. O kadar övmüştü ki!
Ben hiç sevemedim. Hikaye mi, çeviri mi ne çekmedi beni bilmiyorum.
Olmadı, olduramadım!
Bitmesine az kala daha hızlı okunur oldu. Dikkat edin aktı demiyorum.

İnstagram'da paylaşınca genelde herkes hem fikir. Çoğunluk sevmemiş bu kitabı. Olasılıksız kitabına benzetenler oldu. Bence benzemiyorlar. Olasılıksız çok akıcıydı. Hikayesini de sevmiştim.

Şimdi kara kara bu kitabın devam kitabını nasıl okuyacağım diye düşünüyorum. O da kitaplıkta bekliyor. Uzun süre elim gitmez diye düşünüyorum.

Bu arada eklemeliyim. Kitabı daha çok erkek okurlar sevmiş. Bana da tavsiye eden bir erkekti. Şu sonucu çıkarıyorum kadın psikolojisine ve zekasına uygun bir kitap değil sanırım.
Hayatımızın akışını bir zara teslim etmek bize erkekler kadar çekici gelmiyor sanırım!

Siz okudunuz mu?


Okuduğum Kitaplar yazılarım için buraya tık tık
Posted by
Facebook Twitter Google+