Mutfakta Neler Var #48 Lipton Green Tea& Peach

 Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.



Akşam yemeğinde içtim bu çayı sıcak sıcak yazayım istedim. Buzlu çay içmeyi seviyorum. Lipton Japonya sağolsun sürekli yeni çaylar çıkarıyor.
Geçen gece bu çayı görünce attım sepete. 

Yeşil çayı çok severim. Şeftali çayını da severim. İkisi bir arada olunca tabii ki merak ettim.

Çayı açtım ilk yudumu her zaman olduğu gibi korkarak aldım. Çay, ne yeşil çaya ne de şeftali çayına benziyor. Ama şeftali tadı yeşil çaya göre daha yoğun.
İçimi çok güzel. Daha çok aromalı su gibi içimi var. Sürekli alacağım bir çay olmaz kendisi ama kötü de değildi.

Lipton Bitter Caramel Tea Latte yazısı için buraya tık tık 


Lipton Turkey Apricot Tea yazısı için buraya tık tık



Posted by
Facebook Twitter Google+