İnstagram ile Pazartesi #145

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.





Aşkımın doğum gününü kutladık. Doğum gününde çalıştı ama bir önceki gün kendimizi ortanca bahçesinde bulduk.



Ortanca tapınağını da bulduk :)

Jose Saramago'nun Körlük kitabına başladım çok akıcı gidiyor.




Fuchiko'lu kalemler çıktı sonunda.  Çoook mutluyum :)


Fincanımda Cola Var! kitabına da başladım. Şimdilik keyifli gidiyor. Birkaç detay çok hoşuma gitti kitapta sonra yazacağım :)



Benim haftam güzel geçti yani. Sizin nasıldı?


Herkese çok keyifli bir hafta diliyorum.


                                                     Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 
Posted by
Facebook Twitter Google+