İnstagram ile Pazartesi #143

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.




Çok sık olmasa da Japonya'da da kurallara karşı gelenler var. Uyarı kağıdını almış. Bir daha yakalanırsa bisikletinden olacak :)
Benim de ceza almışlığım var :)

Kindle'da İnce Memed'i okuyorum. Ne incelikli bir kitap. Bazen bilmediğim kelimeler de çıkıyor hemen sözlüğe bakıyorum.

Zar Adam ne akmayan bir kitap. Biteceği günü 4 gözle bekliyorum.

Naber cınım? :) Bugs Bunny keyfi yapıyorum zaman zaman.


Ve baş ucu kitaplarım. Bir bölüm Murakami, biraz da Mina Urgan okuyup dalıyorum uykuya. 

Bol okumalı bir hafta olmuş yani benim için :) Sizin nasıl geçti geçen haftanız?

Herkese çok keyifli bir hafta diliyorum.


                                                     Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 
Posted by
Facebook Twitter Google+