Bence, Sence?



Bence yanlış!
Bence olmaz!

Meyve kokulu tuvalet kağıdı benim algılayabileceğim, kabul edebileceğim bir şey değil.
Nasıl tuvalette yemek yemiyorsak, benim için aynı şey.


Çilekli, üzümlü, şeftalili ve blueberryli tuvalet kağıdı bence çok mantıksız.
Bunu aksi bir tonda söylemiyorum. (Adım aksiye çıkmış bazı sözlüklerde)
Ama bence olmamış!

Yoshi'ye sordum.
Sizde tuvalatte yemek yenmez vs denir mi dedim. Ne biçim soru dedi. Tabii ki yenmez. Bu çok bilinen ve genel bir kuraldır dedi.
O zaman bu tuvalet kağıtları hakkında ne düşünüyorsun dedim.
Tuvalet kötü kokan bir yer olduğu için güzel kokulu şeylerin olması normal dedi.
Ona göre normal.
Abartacak bir şey yok.

Benim ise aklıma geldikçe midem bulanıyor.

Büyük konuşmak istemem ama ASLA satın almam.


Bencesi, Yoshi'cesi bu.

Sizce?
Posted by
Facebook Twitter Google+