Aliexpress Alışverişim


Birkaç ay önce kendime güneş gözlükleri aldım. Günlük kullanımda bu tarz güneş gözlüklerini tercih etmesem de plaja giderken iyi oluyorlar. Çünkü ben aldığım eşyaya hizmet etmeyi sevmem. Aman çizilmesin, kırılmasın vs tavrım pek yoktur. Plajda da aynı umursamazlıkta olunca bu tarz gözlükler kurtarıcı oluyor. Kırılsa canım yanmaz kafasında oluyorum. Bunu da geçen sene keşfettim :)
Geçen sene havaalanına gitmeden önce uğradığımız alışveriş merkezinde 2 tane ucuz (görece) güneş gözlüğü almıştım. Plajda sadece onları kullandım ve gerçekten çok işe yaradılar. Bu sebeple Aliexpress'ten bu senelik bir şeyler alayım istedim.
Aliexpress'i aktif kullanmayı bilmiyorum. Ben ürün aratıp tek ürün ve ücretsiz kargo seçeneğini seçip, fiyatları da ucuzdan pahalıya sıralatıyorum ve bingo :) Sonra ürünlerimi seçiyorum.


Senenin modası aynalılarla başlayalım mı? Yakışır mı, kullanır mıyım bilemedim ama attım sepete.

New John Lennon Style Round Sunglasses Vintage 60s Retro Glasses Sunnies Shades olarak geçiyor adı. Gray frame green de rengi :)

Ben $2.39 ödemişim.



Bu biraz beklediğim gibi çıkmadı ama Gülşah göz koydu kendisine :)

Rivet Plastic Frame olarak geçiyor adı. Stefan Wang Beige

Ben $2.31 ödemişim.



Yukarıdaki ile aynı model. Bu sefer yeşil çerçeve. Kemik gibi ama tabii plastik.
Ben brown sipariş etmişim ama green gelmiş.
Aynı fiyat (aynı satıcı birlikte geldiler)



En çok satın almak istediğim model (Ray Ban) ve en çok yakıştırmadığım model.
Ablama göre kamyoncu gibi oluyorum :) Yüzüm küçük olduğundan küçükleri bile büyük kalabiliyor. Ama içimde kalacak alacağım bir gün :=)

Ben $2.43 ödemişim.




A benim yuvarlak yarim :) Yuvarlak gözlük diye tutturduğum bir dönemdeydim. Aldım rahatladım :)

Trendy Retro olarak geçiyor bu gözlük. Benim Fossil gözlüğüme çok benziyor. İçlerinde favorilerimden birisi.

Ben $2.30 ödemişim.


Ve en kıymetlim :) Doğru düzgün bir markadan almayı düşündüğüm model.
Tabii ki John Lennon gözlüklerim :)

Ben $2.12 ödemişim.


Satıcı adı ya da linki vermiyorum. Dediğim gibi çok satıcı var. Kim güvenilir ya da değil bilgim yok. Şansa ve paramı riske atarak alıyorum.

Gözlüklerin tamamı sağlam geldiler. Çizik bile yoktu. Bazı satıcılar köpük kutularda yollamışlar. Free shipping'de bunu nasıl yapıyorlar aklım almıyor.

Çakma gözlüklerin göze zararlı olduğunu da eklemeliyim. Ben yukarıda dediğim gibi sadece plajda takıyorum sadece (aslında en tehlikeli yer) 
Biraz tuzluca ödediğim gözlükleri kumda çizmek istemediğim için geçen yazdan beri uyguladığım bir şey. Ama tabii canımdan kıymetli değil.
Değişik değişik takıp hevesimi almak da var tabii :)

Siz beğendiniz mi?



Posted by
Facebook Twitter Google+