Kindle ve Acımak



Sonunda ilk Kindle okumamı bitirdim. İpad'den ve bilgisayardan kitap okuma denemelerim başarısızlıkla sonuçlanmıştı. Bu yüzden karşıydım bu tarz okumalara. Ama gördüm ki kindle gerçekten farklı. Ekranın ışığının ayarlanabilmesi, boyutu ve hafifliği ile kalbimi çaldı. Çantamdan çıkarmıyorum kendisini. Orjinal kılıfını almakla da çok iyi yapmışız. Aynen kitap gibi kapağını kapatıyorum. Açtığım zaman kaldığım sayfada duruyor otomatik olarak.
Şarjı da çok uzun gidiyor. Ama şunu eklemeliyim saatlerce okumuşluğum yok. Şimdilik sadece bekleme anlarında ya da yolculuklarda kullanıyorum. Evde pek ellemiyorum dersem yalan olmaz. Sadece Acımak kitabının sonunu dayanamayıp evde okudum.

Bendeki modeli Kindle paper white. İnternette birçok İngilizce ve Türkçe kaynak var. Ben kitapları satın almadım. İnternetten tanıdığım 2 güzel arkadaşım elindeki kaynakları yolladılar. Onlarca kitabım var yani okunacak. Tabii elinde Kindle kitabı olan varsa ve paylaşırsa çok sevinirim :)

Biz Amazon.co.jp sitesinden satın aldık. Türkiye için nereden alınır ve nasıl kullanılır yardımcı olamayacağım ama internette bulabilirsiniz.

Gelelim bitirdiğim ilk Kindle kitabıma. Reşat Nuri Güntekin'den Acımak kitabını okudum. İncecik bir roman kendisi. Kitap formunda Türkiye'deki kitaplığımda mevcut. Roman tam bir Türk filmi kıvamında. Hatta kitabı okurken kendi filmimi bile çektim denilebilir. Bir noktadan sonra sonunu çıkarabiliyorsunuz. (Türk filmi dedim ya :) ) Sonunu bile bile okumayı bırakamadım ben.
Hayat işte dedim durdum. Biraz canımı acıttı yani.

Hızlı okumalık bir roman olarak tavsiye ederim.


Okuduğum Kitaplar yazılarım için buraya tık tık

Posted by
Facebook Twitter Google+