İnstagram ile Pazartesi #140


instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Kedi sahipleri bilirler. Kediler gel deyince gelmezler. Benimkiler de ara sıra coşup aynı anda gelebiliyorlar. Karamel kucağımda, Tiramisu ayaklarımda saatlerde oturduk. Birazcık kıpırdasam kaçacaklardı biliyorum. Bu sebeple tuvalete bile gitmedim. Seviyorum bu hissi n'apayım :)




Okazaki kalesi yazısını yazmıştım.




Sevgili Melek'ten gelen koca bir kutu mutluluk. Tekrar tekrar teşekkür ederim.

Ve 2014 Limited Edition Neon Coral renkli Safari kalemimi aldım. Durum güncellemesi yapayım dedim ama Green Apple olmadan çekmişim fotoğrafı :)



İşte böyle geçti bir hafta.

Herkese çok keyifli bir hafta diliyorum.



Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 
Posted by
Facebook Twitter Google+