One Piece Manga Çekilişi



One Piece sevenler olduğunu biliyorum. Annem Türkiye'ye dönerken ilk kitabını alıp koymuştum bavula. Bir kişiyi sevindirebileyim diye.

Mini bir çekiliş olacak yani :)


Şartlar 

Son Katılım Tarihi 20 Nisan 2014

Lütfen ama lütfen çekiliş ile ilgili bana özel mesaj ya da mail atmayın. 

Sadece 1 kişi kazanacak. Kargoyu ben ödeyeceğim.

Bloğuma üye olmanız gerekiyor. Bunun için de bir google hesabına ihtiyacınız var.

Dilerseniz google+
Dilerseniz Google Friend Connect kısmından üye olabilirsiniz.


Ve tabii ki bu yazının altına yorum bırakmanız gerekiyor. Dilediğinizi yazabilirsiniz.
Herkes sadece 1 kere katılabilir.

Söylememe gerek var mı bilmiyorum ama kitap Japonca :)

Unuttuğum bir şey olursa bu yazıyı güncellerim.

Harika bir Pazar diliyorum herkese.



----

Ayrıca Youtube kanalımdaki matcha şeker çekilişi için son günler :) 
Katılmak için buraya tık tık 
Posted by
Facebook Twitter Google+