İnstagram ile Pazartesi #137

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi
instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.


Sonunda Kindle'dan ilk kitabımı okuyup, bitirdim. Mutluyum :=) Bir de aynı anda su, çay ve enerji içeceği içtiğim doğrudur.



Bir doz Japonya etiketimi takip ediyor musunuz instagram hesabımda?




Önce evde sütten yoğurt yaptım. Sonra o yoğurdu lor olarak pişirdim. Ve bu sabah kahvaltıda kendime 'çingen pilavı' yaptım. (çingene pilavı olarak da bilinir) Mutluluktan ağlayabilirim.



Karamel'le dizi ya da program izlemelerimiz devam ediyor.



Maşallah papatyalarıma :) Diken annem büyüten ben :D Maşallah ama maşallah lütfen


Herkese çok güzel bir hafta diliyorum.


Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

Posted by
Facebook Twitter Google+