Bugünlerde


Hem ülkenin durumu hem kendi sebeplerim yüzünden kendimi tam da böyle baş aşağı hissediyorum. Mart ayı Yoshi'nin en yoğun çalıştığı ay çok geç geliyor. Yüzünü göremiyorum dersem yalan olmaz. Evden dışarı çıkmıyorum Yoshi beni sürüklemedikçe.
 Geçen izninde bu duruma el koymak için beni botanik bahçesine götürdü. Bahane bendim ama onun benden daha çok ihtiyacı var. Yine tayini çıktı. Joker adam gibi bir şey olduğundan durumu kötü olan şubelere yolluyorlar. Yoshi sıkı bir müdür olduğundan adam ediyor çalışanları sonra hooop başka bir şube.
İkimiz de depresyonun dibindeyiz yani.

Kızları ve makinelerimizi aldık kendimizi doğaya attık. Şansımıza hava da çok güzeldi. Saatlerce yürüdük. Kuşlar, ağaçlar, çiçekler yenilendik biraz. Bugün instagramda böyle bir paylaşım yaptım. Ve gelen yorumlarla kendimi daha iyi hissettim. Bu gece 00:00' a kadar devam edebilirim bu duruma. Ama yarına Allah'ın izniyle süper başlamak istiyorum.


Ben içinde tutarak büyütenlerdenim. Söz benden çıkınca olay bende bitmiş oluyor. Susuyorsam fena, anlatıyorsam her şey yolunda demek yani.

İşte böyle kızları uzun zamandır paylaşmıyordum. Kızlar satışta biliyor musunuz? Üstelik çok az kaldı. İlgilenenleri buraya alalım tık tık 

Botanik parkında bizimle gezmek isterseniz videoya buyrun. Hepimizin sinirlerinin alt üst olduğu bu dönemde kuş sesleri size iyi gelebilir belki?








Posted by
Facebook Twitter Google+