Biraz Yürüdüm


 Arabayla geçerken sakuların açmış olduğunu görünce ufak bir çığlık attık. Sakura demek bahar demek :) Sakura'nın kelime anlamı ise kiraz çiçekleri demek.
Bu kiraz ağaçları ne yazık ki meyve vermiyor. Görüntüsü dolayısı ile Japonya'nın dört bir yanına dikilmişler. Malum görünüm önemli Japonlar için.


Sakuraların birçok çeşidi var. Bazıları hala açmamış. Ben de doğruca açanların yanına gidip, fotoğrafladım.

Şansıma gökyüzü de çok güzeldi.


Telefonum iyi iş çıkardı bence. Sizce?


Sakura görünce şımarmak serbestmiş. Ben öyle duydum bilmem artık :)




Tepe bir yerde banka oturup, özlediğim bulutları seyrettim. Eski bir okuyucumsanız eğer, bulutlarla olan ilişkimi bilirsiniz.

Sonra da eve geri döndüm.

Kısa bir yürüyüş ama bana o kadar iyi geldi ki!
Sizinle de paylaşmak istedim.
Belki size de iyi gelir?

Güzel bir gün olsun bizim için!

Sevgilerimle


Posted by
Facebook Twitter Google+