Pedro Paramo


Kitap bence çok özel bir konu. Kolay kolay kitap tavsiye etmem. Çünkü kitaba göre olmak diye bir şey var. (bence)

Her durumda, her psikolojide her kitap okunmaz. Tıpkı çok mutsuz bir anınızda Mezdeke dinlemeyeceğiniz gibi.

Bu yüzden bana kitap tavsiye eder misin maillerine cevap yazamıyorum. Karşımdaki kimdir, yaşı nedir, ne sever, ne bilir, birikimi nedir bilmeden ben al bunu oku diyemem ki!
Üstelik ben kendimi bu konuda yetkili ya da bilgili görmüyorum.
Bu yüzdendir kitap tavsiyesi olayını pek sevmiyorum.
Tanığım, düzenli takip ettiğim insanlar hariç.

Neden böyle bir giriş yaptım. Çünkü bu kitap tam bir facia!
Bumerang ödüllerinde hediye edilen kitaplardan biriydi.
Okudum, bitti ve ben hiçbir şey anlamadım. İncecik kitap aylarca süründü elimde.
Resmen işkence gibi.
Şimdi kitap okumaya bu kitap ile başlayan biri 10 yıl kitap almasa eline yeri. (bence)
Sorun yazarda mı çeviri de mi bilemiyorum ama biz anlaşamadık.
Ne birikimim, ne okuma isteğim ne de psikolojim yetmedi bu kitaba!

Başladığım kitabı bitirme gibi bir huyum olmasa, bu kadar kasmazdım kendimi.
Aranızda okuyup seven değil de, okuyup anlayan var mı?
Biri anlatsa ya bana :)

Bumerang ödülleri yazım için buraya tık tık 

Okuduğum Kitaplar yazılarım için buraya tık tık

*başım ağrıyor kapağı gördükçe

Posted by
Facebook Twitter Google+