Fuji Film İnstax Mini 7S


2011 yılından beri sahibim bu güzele ama hakkını vererek kullanmadım ne yazık ki.

Öncelikle evet polaroid fotoğrafın yeri başka ve zevki de :)

Bir kere birkaç dakika içerisinde  fotoğrafınızı görebiliyorsunuz.

Sonra çok ama çok tatlı bir görünümü var. Benimki 'choco' rengi. Tabii benden sonra çıkan sarılarda, mavilerde, pembelerde gözüm kalmadı değil.

Tabii buraya kadar güzel yanları benim için tek olumsuz yani filmlerinin pahalı olması. 10'lu paketlerde satılıyor. Bu yüzden insanın eli çok fazla gitmiyor. Aman bitmesin diye düşünmekten böyle bir kameram olduğunu unutmuştum.

Nara gezimize giderken yanıma aldım kameramı. Ama gördüğünüz gibi 6 pozcuk çekilmişim. Aslında  daha da önemli bir şey fark ettim. 3 kişiyken bu kamera ideal ama 2 kişiyken olmuyor. Ya Yoshi beni çekecek ya da ben Yoshi'yi . Birlikte çekilmedikten sonra bence boşa harcamış oluruz pozları.
Filmin pahalılığından çok bu sebeple kaldı sanırım kamera evde.


Siz ne düşünüyorsunuz bu kameralar hakkında?

Bir de bu kameramı gördüğünde hep ananem geliyor aklıma. Neden mi? buraya tık tık 

Kameralarım yazısı için buraya tık tık



Posted by
Facebook Twitter Google+