Telefon Aldım

*Anneanne yazılır anane okunur.
Ben bilinçli bir şekilde anane yazarım :D
O benim ananem!

Fotoğraf 2 sene öncesinden sanırım.
Eller ananemin :)
Sahilden taşlar toplamıştı.
Sonra onları benim plaj çantama atmıştı habersiz :)

Neyse konumuz bu değil.

Annem geldiğinden beri eski pc'mi o kullanıyor. Günlük Skype aktivitemizi o devam ettiriyor.
Ayıp söylemesi ananem bizi her gün Skype'tan arıyor.
Benim çok akıllı ve teknolojiye yatkın bir ananem var.
Eğer işine yarayacaksa onu hemen öğrenir.

Neyse dün yine annem ve ananem Skype'ta konuşuyordu.
Ben de arkadaki pc'de bir şeyler yapıyordum.
Tabii arada sohbete ben de katılıyorum.

Bir ara ananeme şey dedim.
Bugün bir telefon aldım, benim için dua eder misin hayırlısı olsun diye.

Ananemden el cevap.

İyi günlerde kullan çocum!
Allah iyi telefonlar almanı nasip etsin inşallah :)

Annem ve bende hafif bir şaşkınlık sonrası gülme krizi :)

Tabii kadın haklı da olabilir.
Benim demek istediğim iş konusunda bir telefon aldım.
Hayırlısı ise olsun diye dua et lütfendi.

Seviyorum ailemin her bir ferdini.
Ya da elediklerimden geri kalanlarını diyeyim.
Daha doğru olur sanki :)


Ananemin duvar kağıdı yazısını da hatırlamak isterseniz buraya tık tık 


Bu yazıyı gecenin bir yarısında bloğumu okuyup, bana yol arkadaşlığı edenlere selam olsun diyerek bitiriyorum. (aslında bitiremedim :) )

Benim bir alışkanlığım vardır. Japonya'da uyandığım her gün bloğuma bakarım kaç kişi dolanıyor diye.
Bunu manyak bir hırslı bir cümle diye okumayın.
Gecenin bir yarısı uyku tutmamış ya da belki hala çalışıyor olan birine yoldaşlık ediyorum diye düşünürüm.
Bu sabah 9 kişi (yani az önce) dolanıyordu.
Sizinle aramda özel bir bağ biliyorsunuz değil mi?

Aslında size yazdım bu yazıyı.
Buradasınız biliyorum
Buradayım bilin diye!

Bir şekilde iletişime geçtiğim herkes, dualarımdasınız!



Posted by
Facebook Twitter Google+