Oldun Mu 49?


Bugün annemin doğum günü :) Japonya'da 6 Ocak oldu bile :)
Bu Japonya'da ikinci yaş alışın.
İnşallah kutlu, mutlu ve uğurlu olur :)

Geldiğinden beri mutfak yükümü aldın üzerimden!
Teşekkür ederim.
Bir de üzerine grip olduk karı-koca onun da üstesinden geldin.
Ya da elinden geleni yapıyorsun diyelim!
Annem iyi ki varsın :)
Her zaman yanımda olduğuınu biliyorum ama gerçek anlamda yanımda olman çok daha güzel :)

Yarın sabahtan bütün günü anne-kız günü yapmak planımdı ama yanağımda çıkan şey yüzünden klinikte geçirmek zorunda kalacağız!
Ne marazmışım ben ya :(
Salı gününü anne kız günü yapalım mı?
Ne dersin?

Seni çok seviyorum 

İyi ki doğdun 
iyi ki varsın :)

Geçen sene dediğim şey bu sene de geçerli.
Hayır anne sen 49 oldun diye ben 29 olmuyorum :)
Ben hala 28'imin baharındayım.
Yapma 
ne olur bunu bana yapma :)


Annemin 2009'daki doğum günü için buraya tık tık 


Posted by
Facebook Twitter Google+