Chocolate Day


14 Şubat Japonya'da bizden farklı kutlanıyor diye daha önce de yazmıştım.

14 Şubat kzıların erkeklere, arkadaş olabilir,  sevgili olanilir ya da hoşlandığı biri olabilir , ona çikolata verme günü olarak kutlanıyor. Hatta okullarda kim daha fazla çikolata aldıysa onun havası fazla oluyor :)
Bu yüzden yılbaşı geçer geçmez Japonya'da her yer çikolata temasına bürünür. Bütün marketlerde, mağazalarda trilyon çeşit çikolata görebilirsiniz.

Mini Plaza benim çok sevdiğim bir mağaza geçenlerde annemle gittik. Her daim ithal abur cuburlar bulunur. Ama yılın bu döneminde özel ürünler de gelir. Ben aklımı çelen 2 parça bir şey aldım.
Kasada ödememi yapıp, poşetime elime alınca bayıldım.
Mini Plaza özel günlerde özel poşetler kullanır. Bu sene 14 Şubat'ı Chocolate Day ilan etmişler :) Bayıldım poşete ya :)

İçindekileri merak ettiniz biliyorum. En kısa zamanda Mutfakta Neler Var yazısında karşınızda olacaklar merak etmeyin :)




Posted by
Facebook Twitter Google+