Bazı Şeyler Değişir, Bazıları Değişmez!


Sene 2007 Kasım
Japonya'ya geleli birkaç ay olmuş.
52-53 kg bir Sergül


Sene 2014 Ocak
6 sene 4 aydır Japonya'da yaşayan Sergül
70-72 kg

Çok fazla kilo aldım. Bunun birçok sebebi var.
Hem psikolojik olarak (başka bir yerde yaşamaya başlayanlar kütlesel olarak daha fazla yer kapladığında kendini güvende hissedermiş)
hem de fiziksel olarak.

Aslında yemem içmem buraya gelmeden önce ile pek değişmedi.
Tabii 2 sene sadece dondurma ve makarna ile yaşadığımı saymazsak.
Yemek seçmenin dezavantajları.

Ama en büyük sorunum hareketsizlik.
Kimse yoksa yanımda ya da iş-okul yoksa günlük adım sayım 100'den az.
Bunu telefonuma yüklediğim adımsayar sayesinde biliyorum.

Peki bunu değiştirmek için ne yapıyorum!
Hiçbir şey!
Yürüyüş yapmak istiyorum ama vlog videoları izleyenler sokakların halini görüyor.
İnin cinin top oynadığı sokaklarda tek başıma yürüyüş yapma fikri bile beni ürkütüyor.
Evet Japonya güvenli bir ülke ama bir yabancı olarak nerede olursanız olun dikkat çektiğiniz bir ülke aynı zamanda.

Falan filan!
Kilo aldım biliyorum.
Kendimin farkındayım.
Ama çok şükür hayatımın hiçbir döneminde önceliğim dış görünüşüm olmadı.
Aman ne güzel kızmış diye anılmak gibi bir derdim de!
Aman ne zeki kız demeleri ya da iyi bir insan demeleri benim daha çok umurumda.

Evet zayıflamak istiyorum.
Ama bunu kendim için istiyorum.
Yediğim, içtiğimden ödün vermeden hayatıma sadece hareket ekleyerek bunu başarmak istiyorum.
Zaten binbir türlü psikolojik savaş veriyorum bir de üzerine onu ye bunu yeme savaşını verebileceğimi düşünmüyorum.
Yoshi beni sevdiği için yani kapaktan öte beni.
Dediği bir şey yok.
Hoş dese bile bende ters tepki yapar :)
Okan Bayülgen bile kulağıma zayıflarsan daha da süper olursun demiş bir insanım ben :)
Öyle de tınlamam yani :)

Ama artık zamanı geldi.
Ben kendimden mutsuz olmaya başlıyorum yavaştan.
Evrene mesajımdır :)
Bu sene zayıflat beni.
Sağlığımdan, sevdiğim yiyeceklerden alıkoymadan beni bir hale koy evren :)
Aburum cuburumdan caymadan işim zor biliyorum ama evren sen benim hayatıma hareket verirsen sorun olmaz sanki ha :)



Değişen kilomdu!
Değişmeyen ise o gün de bugün de yanyana oluşumuz.

Yoshi benim evrene yolladığım bütün dileklerimin cevap bulmuş hali.

Bu yüzden ben beklemeyi iyi bilirim.
Sabrın sonunun selamet olduğunu da!

Hadi evren yine duy sen beni :)

Bu yazıda bir önceki yazıdan sonra olmadı ama neyse :)

not:yorumlarda bana kilolarım ile sataşmaya çalışanlar
boşa kürek çekiyorsunuz anacım :)

Posted by
Facebook Twitter Google+