Aynı Yıldızın Altında



John Green'in Aynı Yıldızın Altında adlı kitabını İnstagram'da bolca görüyordum. Kapağında bir çekicilik var kabul.
Sonrasında herkes illa ki okumalısın diye bana tavsiye edince sonunda ben de attım sepete.
Annemin getirdiği kitapların içerisindeydi. İlk bunu okudum.

Açıkçası benim beklentilerimi çok karşılamadı. Çoğunluğu etkilediği gibi etkilemedi beni. Hızlı okunan, kolay yazılmış bir kitap. Biraz ben de etkilendim ama Senden Önce Ben kitabında olduğu gibi perişan olmadım :)

Beğeneni çok olan bu kitabı ben ortalama bulduğum için umarım kızmazsınız.

2014 hedefim de 52 kitap.

Bu okuduğum 1. kitap oldu.

2014 yılının 2. kitabı ise İçsel Huzur İyi Yaşamın Kapısını Açar oldu yazısı burada tık tık 

Kalan hedef: 50


Annemin getirdiği kitapların videosunu çekmiştim. İyi seyirler



Senden Önce Ben kitabım için buraya tık tık

Okuduğum Kitaplar yazılarım için buraya tık tık
Posted by
Facebook Twitter Google+