Mutfakta Neler Var? #33

Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.

 Kit Kat Japonya'ya özel farklı ve süreli ürünleri ile oldukça popüler İngilizce sayfalarda. Biz de genelde yeni bir tat görünce alıyoruz. Tabii ilgimizi çekiyorsa.
Çilekli olana uzun süre önce denk gelmiştik. Ve severek yemiştik. Geçenlerde gene çıkarmış sanırım. Biz de 2 paket aldık. İlk açılan paketi Yoshi bitirdi tek başına. İkinciyi de ben :)


Normalde çilekli şeyleri pek sevmesem de bu güzel gerçekten. Çok tatlı değil baymıyor insanı. Zaten paket üzerinde yetişkinlere göre tatlılığı gibi bir şey yazıyor. Ben bir de Kit Kat yeşil çaylıyı seviyorum. Genelde Türkiye'ye  gelirken alıyorum o da güzeldir :) Havaalanında bulabiliyorum onu sadece :(


Türkiye'de sanırım çok kit kat yemezdim. Burada yer oldum :)

Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.
Posted by
Facebook Twitter Google+