Mister Donut


Çok uzun zamandır donut yemiyorduk. Hem aklımıza gelmiyordu hem de canımız çekmiyordu sanırım. Ta ki instagram'da Snoopy'li donut görene kadar.

Mister Donut dükkanına gittiğimizde bir de kampanya vardı. 5'li donut alırsanız 2'li tabak ya da kase hediye ediyordu.


Ben bu seferlik tabakları seçtim. Pasta tabağından biraz küçük diyebilirim. Çok tatlı değiller mi? Kaselerde de aklım kaldı aslında. Bitmeden alabiliriz umarım.

Beyaz çikolata kaplı Snoopy çok güzeldi. Ki ben beyaz çikolata sevmem :(


Limonlu Woodstock midemi bulandırdı. Zaten limonlu şeyleri pek sevmem. Limona bayılırım ama :)
Bu yüzden çöpe atmak zorunda kaldım kendisini.

Bu halkalar zaten çok güzeller. Daha önce de yemiştim.

Siz donut sever misiniz?

Gene mi donut yazısı için buraya tık tık

Yediğim,içtiğim 2 yazısı için buraya tık tık
Posted by
Facebook Twitter Google+