Ne Ayranmış Be!!!



Mart ayında Japonya'da Türk ayranı satışa çıkmıştı. Bu olay beni çok mutlu ettiği için hemen video çekmiş ve yazısını yazmıştım.

Okumak isteyenler için buraya tık tık 

Önce bu videom bazı kanallar tarafından izinsiz televizyonlarda gösterildi ve blog yazımdan esinlenilerek haberler yapıldı.



Bu videoyu çektikten sonra herkes Yoshi'nin fikrini sordu. Bu sebeple bir video daha çektik.



Hatta Japoncasını da çektik.





Buraya kadar her şey normal. Ama Yoshi'nin ayran içtiği video bazı 'meşhur' video siteleri tarafından çalınıp, kendi sitelerine eklenmiş.
Sitelerine diyorum çünkü biri benden çaldı diğerleri de diğer çalanlardan sanırım.
Böylece bir anda birçok sitede biz konuşuluyoruz.

Öncelikle ayran ne yazık ki satışta yok artık. Yaygın bir şekilde pazara giremeden yok oldu kendisi.
Sonrasında videoların altına gelen seviyesiz yorumlar beni hiç şaşırtmadığı gibi etkilemedi de.

Herkes kendi birikimiyle ortaya koyar kendini.

Bu videodan yola çıkıp bana hakaret edenler, sözlerinizi iade ediyorum size.

Bu videodan yola çıkıp beni bulan yani benimle yeni tanışanlar hoşgeldiniz.

Yani artık satıştan kalkmış bir ayran için boşa konuşuyorsunuz.


Videoyu çeşitli sitelerde görüp bana haber veren ve beni merak eden herkese de çok teşekkür ederim.
İlk andan beri haberim vardı ne yazık ki!

İznim tabii ki alınmadı.
Hukuki olarak yapabilecek bir şey varsa bilmek isterim.
Ama bir değil birçok site çaldı ne yazık ki!


Posted by
Facebook Twitter Google+