Mutfakta Neler Var? #25

Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.



Mutfakta yine içecek var :) Yoshi her gün kendine içecek satın alıyor.Dün bunu görünce hemen satın almış.Eve geldiğinde bitmek üzereydi.Bak ben ne aldım bugün dedi.
Hemen elinden alıp baktım.Ne göreyim Lipton Türk kayısılarından soğuk çay üretmiş.Sanırım yeni bir seri bu Tea's Travel adında.Ne kadar satışta kalacak bilmiyorum ama çok mutlu oldum ben bu duruma.
Kayısılı soğuk çay daha önce hiç içmemiştim.Yoğun bir kayısı tadı yok.İçimi güzel bir çay olmuş.Satışta kaldığı sürece satın almaya devam edebilirim.

105 yen'e satın aldım. (2,16 Lira) 

*Japonya'da bu tarz içecekler 100-150 yen arasında satılır.

Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.

Posted by
Facebook Twitter Google+