Hande Altaylı - Kahperengi


Kahperengi kitabı çıktığında birçok yerde görmüş ama satın almayı düşünmemiştim.Kitaptan herkes övgü ile söz ediyordu o dönemde.Bunlara rağmen canım çekmemişti.Kitaptan uyarlama Merhamet dizisi başladığında izlemeye başladım.Sonra diziyi çok sevdim.Ve ilk defa diziden/filmden sonra kitabını almaya karar verdim.
Normalde kitaptan uyarlama hiçbir şeyi beğenmem ben.
Kitabın başlarında çok zorlandım.Aklım hep diziye gitti.Karakterleri,olayları ve akışı bildiğim için ilk sayfalar geçmek bilmedi.
Ama Allah'tan dizi zaman açısından uzatılmak zorunda olduğundan çoğu zaman kitaptan bağımsız ilerliyor.BU sayede sonraları hızlanabildim.Ve sonunda kitabı bitirebildim.
Kitap bittiğinde diziyi daha çok sevdiğime karar verdim.



Dizideki aşkı daha çok seviyorum ben.Özellikle seçtikleri şarkılarla tam kalbinden vuruyorlar insanları.
İlk defa bir kitap yerine ondan uyarlanan eseri daha çok sevdim.Bu benim için garip bir duygu.
Sizce hangisi?

Okuduğum Kitaplar yazılarım için buraya tık tık
Posted by
Facebook Twitter Google+