Bu Tabak Benim Olabilir Mi?


 Antalya'dan Söke'ye doğru yola çıktığımızda planımız eve sağ salim dönmekti.Yola çıkalı 1-2 saat olmuştu sanırım aile dostumuz Berrin Hanım'dan telefon geldi.Onlar da Fethiye'den Antalya'ya doğru yola çıkmışlar.Ortada buluşalım mı deyince biz de seve seve kabul ettik.Buluşma yerimiz Korkuteli'nin merkezindeki parktı.Sanırım adı Muhsin Yazıcıoğlu parkıydı.Korkuteli bizi yağmurlu karşıladı.Antalya'dan ince kıyafetlerle yola çıkmıştık ve böyle bir hava ile karşılaşınca resmen donduk.Biz önce vardığımız için bir şeyler atıştıralım dedik.

Hepimiz tost sipariş ettik.Servis biraz özensizdi yalan yok :) Ben hariç diğerlerinin tabakları çiçek desenli geldi.Bana ise zeytinli tabak geldi.Ben bir Egeli olarak zeytin desenli her şeyi severim.Ama Japonya'ya geldikten sonra bu sevgim daha da arttı.Sanırım günlük hayatımda zeytin ağacı göremediğim için bir eksiklik hissediyor bünye.Evet ne yazık ki Japonya'da hiç zeytin ağacı görmedim.Var mı onu bile bilmiyorum.
Ben tabağa bayılınca annem garsona tabağı satıp satamayacaklarını sordu.Melamin bir tabak sanırım 1 Milyoncudan alınmış.Büfe bize 3 liraya sattı :)Büfeden elimde tabakla çıktım yani.

 Biz beklerken bir de böyle bir davuk zurna ekibi dolanıyordu.Neden olduğunu anlamasak da bu anın tadını çıkardık.Evet yine tekrar edeceğim ama bir Egeli olarak davul-zurna candır diyorum.
Ve mutlu son.Biz Antalya'dan,onlar Fethiye'den yola çıktık ve Korkuteli hatırası pozumuzu verdik.

Tabağı tabii ki yanımda getirdim.Geldiğimden beri her gün kullanıyoruz sanki evimizde hiç tabak yok gibi :) Tabağı görmek beni mutlu ediyor.Aslında hatırası olan her objeyi çok severim.Çok şükür evimizin eşyalarının çoğunun bir hikayesi var.Detay delisi olarak bu tarz detayları da çok önemserim.
Sucuklu yumurta Yoshi'nin eseri.Sucuklar tabii ki Türkiye'den.Gelenle gidenle hep istediğimiz şey sucuk :) Çünkü Yoshi sucuk hastası.Burada bulamıyoruz ne yazık ki :( Domuz etli oluyor hepsi.
Neyse işte böyle bir tabağımız var bizim.Sizinle paylaşmak istedim bu hikayeyi :)
Keşke, bu tabağı satın alabilir miyiz diye sorduğumuzda garsonun ifadesini fotoğraflayabilseydim :)
Bu noktada çok şaşkın bir surat hayal edin :)
Güzel bir gün olsun!


Posted by
Facebook Twitter Google+