Morrie ile Her Salı




Geçenlerde Türkiye'den getirdiğim Dvd'lerden biri olan 'Tuesdays with Morrie' filmini seyrettim.Kitabını çok duyduğum halde okumak hala kısmet olmadı.Aslında okumak istediğim kitapların filmini izlemek pek adetim olmasa da bu film beni çağırdı diyelim.
Film beni gerçekten çok ama çok etkiledi.Tabii buna o günkü modumun da etkisi büyük.Uyandığımda otizmli çocuğa verilen tepkiler ile ilgili bir video izlemiş ve deli gibi ağlamıştım.Aynı günün devamında bu filmi seçmem bence delilikten başka bir şey değildi.
Kitaplarda olduğu gibi filmlerde de detay vermeyi sevmem.Bir üniversite hocası ile eski öğrencinin karşılaşması ve her Salı yaptıkları konuşmalar üzerine ilerleyen bir film.Tabii bu konuşmalar sizin hayatı sorgulamanıza yol açıyor.Daha doğrusu hayatınızı nasıl yaşadığınıza dair.
Örnek olarak;

Mutsuz yaşayan insanlar tanıdım ben.Sizin içinizdeki enerjiyi ve umudu da emiyorlar.Aynı Harry Potter kitabındaki 'ruh emiciler' gibiler bence.Ben böyle insanları hayatımdan çıkarıyorum ne yazık ki.

 Keşke bilebilsel ikisini de!
Evet,bunu sıkça unutuyoruz sanırım.

Siz kitabını okudunuz mu?
Ya da filmi seyrettiniz mi?
Posted by
Facebook Twitter Google+