Ağaçlı Köyünde Bir Gün

 Ananem Söke'nin Ağaçlı köyündendir.Çocukken sürekli giderdik.Bu sebeple bu geleneği her sene iznimde devam ettiriyorum.Özellikle köy düğünlerini çok seviyorum.
Neyse geçenlerde dayımlara gittik.Bizim gelin bloğa yazdığımdan olsa gerek utanıp saymadı bu sefer lokmalarımı :) O yazımı hatırlayan var mı? okumak için buraya tık tık 

 Sökeli olmanın en güzel yanlarından bir tanesi zeytin ağaçlarını bolca görebilmenizdir.Ben o kadar alışmışım ki görmeye Yoshi hiç zeytin ağacı görmedim ben dediğinde çok şaşırmıştım.Zeytin ağacı candır!
Yemişi (siz onu incir olarak bilirsiniz) dalından koparmak o kadar zevkli olmasa da çünkü ağacı kaşındırır.Dalından yeni kopmuş yemişi yemek candır :)
 Bu da dayımların Zeki işte :)

Bu da çok organik geçen günün özeti gibi bir şey oldu.

O gün hangi meyveleri dalından koparıp yedim görmek isterseniz buyrun videoya :)

İyi seyirler!


Posted by
Facebook Twitter Google+