Hayırdır İnşallah



11 yıllık bir can dostum var benim.Yetiş desem herkesten önce o gelir bilirim.Çok küser,kavga ederiz ama yine de birbirimiz için orada oluruz biliriz.

Geçen gün bana mesaj yazdı.Doğum günün için parfüm alacağım sana diye.Ben tabii şoklarda.Çünkü ya gününde ya da sonra hatırlar hep.Hatta unutur diyelim :) Bu sene ilk defa gününden önce hatırladı.
Tabii ki parfümü satın alıp yollamadı bana.Parasını yollayıp çıktı aradan :) Çok fazla şey beklememek lazım yani :)

Yoshi'ye de anlattım doğum günü hediyemin parasını yolladı diye.Sen ne yapacaksın bu sene benim için dediğimde parasını yollasam dedi!
Hiç iyi örnek değilsin yani kocama :) Çok ayıp!

Bu senenin ilk doğum günü hediyesini annem aldı.Bu ikinci oldu yani.28 yaşım böyle kokacak :)
Erken doğum günü hediyeleri ile havaya girdim ben ona göre :D
3 gün 3 gece kıvamına geldik yani.

30 Ağustos'ta bitecek bu saltanat :)

Can dostum teşekkür ederim.
Posted by
Facebook Twitter Google+