Burası Türkiye


Burası Türkiye!
en çok arkasına sığınılan cümle olsa gerek.

Garsondan ayran sipariş edersin kola getirir.
-burası Türkiye

İce tea istersin buzlu diye de ilave edersin buzsuz gelir
-burası Türkiye

Paralı tuvalete girersin,pisliğine bakıp şoka girersin
-burası Türkiye

Yani bu ülkede paranla çok güzel rezil olursun.
Gerçekten çaresizlikten bu duruma düşülen zamanlar olsa da çoğu zaman kimsenin iş yapmaya niyeti yok.

Saçımı 2 gün önce pembeye boyadım biliyorsunuz.Boyayı da Manic Panic Türkiye sitesinden aldım hatta size de tavsiye ettim.Yazısı burada tık tık 

Pembe boya kargo poşeti içerisinde korumasız olarak gelmişti.Sağlam geldiği için sorun etmemiştim.Ama ikinci siparişim olan mavi boya az önce elime ulaştı.

Kapağı kırık geldi.Kapaktaki koruma bandı da üzerinde yoktu.Boyanın üzerinde bulunan beyaz kısım ise duruyor.

Sitelerindeki telefon numarasını aradım ve durumu anlattım.

Onlar da bu konuda daha önce şikayet aldıklarını ama suçun kargo görevlisinde olduğunu söylediler.
Boya 'kullanılabilir' durumda olduğu için böyle kullanmamı istediler.

Kapağı kırık boyayı bir kerede kullanmayacağım için açık kapaktan hava alıp boyanın kuruyabileceğini söylediğimde ise eczaneye gidip ilaç kutusu satın almamı ve ona aktarmamı söylediler.

Neden 40 lira 50 kuruş ödediğim bir boya için bir daha para ödemeliyim?

Neden bu yanlış telafi edilmeye çalışılmıyor?

Neden boyayı geri yollamam teklif edilmiyor?

Neden bunun bedelini ben ödemek zorundayım?

Neden biliyorum aslında!

BURASI TÜRKİYE!!!

Bir daha bu siteden asla alışveriş yapmam ve size de tavsiye ettiğim için üzgünüm.
Boyanızın kırık gelebileceğini düşünüp alışveriş yapın derim ben!


Posted by
Facebook Twitter Google+